Hoe bouwt u aan echt contact?

dame-met-mobiel200x200

Iedereen wil persoonlijk gezien worden. Niet als doelgroep aangesproken worden maar als gewaardeerd individu. Dit geldt zowel voor uw klanten als voor de medewerkers binnen uw bedrijf. Hoe houdt u uw medewerkers betrokken?

Onderlinge betrokkenheid

Met een interactief intranet kunt u uw bedrijfsfilosofie intern laten leven en werken aan onderlinge betrokkenheid. Laten zien en voelen dat men als individu gezien wordt en dat een bijdrage leveren aan de interactie binnen uw onderneming gewaardeerd wordt. Dus niet alleen informatie zenden, zodat alle medewerkers goed op de hoogte zijn van de geldende procedures en informatie, maar vooral ook de gelegenheid bieden om (klant)ervaringen te delen en samen te werken aan het leveren van toegevoegde waarde voor de klanten.

In dit korte filmpje ziet en hoort u ervaringen over de inzet van een Intra- en Extranet

Klantcontact

Dat klanten maatwerk aanbod verlangen, is bekend. Bent u in staat dit te realiseren? Door inzet van handige tools om persoonlijke offertes en brochures te maken bijvoorbeeld? Door klanten belangrijk te maken bij de doorontwikkeling van uw bedrijf (van klanten ambassadeurs te maken).

Bouwen aan onderlinge betrokkenheid en klantcontact?

BranchePartners

Hoofdveste 32 b
3992 DG Houten
info@branchepartners.nl

Bel ons voor direct contact:
088 804 05 06

Nieuwsbrief
Lees onze berichten op LinkedIn
BranchePartners op social media