Front- & backoffice

  • Home
  • Front- & backoffice
Front- en backoffice

Wij organiseren de organisatie

Bent u actief binnen een samenwerkingsverband en kunt u verlichting gebruiken bij uw administratieve en secretariële zaken? Wij bieden een professioneel en ervaren front- en backoffice en nemen u graag tijdrovende werkzaamheden uit handen. Van uw leden- tot financiële administratie, van het ontvangen van uw post tot het beantwoorden van telefoontjes: wij staan graag voor u klaar.

Laat u niet afleiden van uw focus

Bij een samenwerkingsverband moet u natuurlijk ook alle correspondentie en de administratieve zaken op orde hebben. Daarnaast is niet ieder samenwerkingsverband gevestigd op een locatie, waardoor vereniging gerelateerde post en telefoon vaak op een persoonlijke adres binnenkomen.

Totale ontzorging

Om u te verlichten bij deze zaken, bieden we u een totaal ontzorgingspakket. Waarom u ook die werkzaamheden aan ons uitbesteedt? Omdat wij thuis zijn in uw branche. Omdat we al op een andere manier kennis hebben gemaakt met uw samenwerkingsverband en weten van het reilen en zeilen.

Vergaderfaciliteiten, ook in het totaalpakket

Naast de ondersteunende backoffice, bieden we vergaderfaciliteiten aan binnen ditzelfde totaalpakket. Zo heeft u een thuisbasis waar u kunt samenkomen met uw collectief en u professioneel gasten kunt ontvangen.

Heeft u een vraag over onze dienstverlening op het gebied van Front- & backoffice?

BranchePartners

Hoofdveste 32 b
3992 DG Houten
info@branchepartners.nl

Bel ons voor direct contact:
088 804 05 06

Nieuwsbrief
@BranchePartners op Twitter
BranchePartners op social media