Connected Customers

  • Home
  • Connected Customers
Connected Customer

Internet is overal: in je broekzak, in de auto / trein / vliegtuig, op je werk, in de huiskamer, ga zo maar door. Het is overal beschikbaar als je het nodig hebt. Dat betekent dat waar het internet het meest voor wordt gebruikt – ik vraag iets en krijg een antwoord – overal beschikbaar is. Hierdoor verwachten consumenten steeds vaker direct het antwoord op hun vraag te krijgen. Van het bestellen van een pak melk tot het boeken van een werkplaatsbezoek; op het moment dat je er aan denkt – of wellicht door je auto of de koelkast eraan wordt herinnerd – wil je het kunnen regelen. Als consument raak je hieraan gewend en dat schept verwachtingen. De keuze van in zee gaan met een bedrijf zal hierdoor worden be├»nvloed.

Deze veranderingen in het consumentengedrag biedt een dealerbedrijf kansen. De huidige klantrelatie uitbouwen is gemakkelijker dan het helemaal opnieuw opbouwen van een klantrelatie. Maar dat een bedrijf mee moet groeien met de ontwikkelingen en zich zal moeten aanpassen aan de vraag staat buiten kijf. Niets doen is geen optie.

BranchePartners kan u helpen door gezamenlijk met u te kijken naar de mogelijkheden voor uw dealerbedrijf. BranchePartners is niet afhankelijk van een leverancier en onze focus ligt dan ook volledig op uw bedrijf.

Welke Connected Customers diensten leveren we?

Customer Journey

Op welke wijze komt de klant in contact met uw bedrijf? Past dit bij uw strategie? Waar zitten de verbeterpunten zowel voor uw klant als voor u als bedrijf?

Analyse Omnichannel

Wat is Omnichannel eigenlijk en op welke wijze heeft u dit al ingevuld of wilt u dit juist gaan invullen? Wat is de juiste aanpak voor u?

GDPR / AVG

Mag het eigenlijk allemaal wel wat ik doe? In 2018 mogelijk dit een keer bekeken, maar waar sta ik nu? Voldoe ik zelf eigenlijk wel aan de GDPR eisen en verplichtingen die ik heb?

Connected Customer strategie

Ik ben zelf ondernemer maar ben ook onderdeel van een keten; wat is de juiste strategie voor mij om mijn klanten optimaal te bedienen?

Campagne Management

Wat zijn de juiste momenten om een klant te benaderen? Hoe kan de data die ik heb hierin helpen?

Wat kan BranchePartners bieden?

  • Onafhankelijk advies
  • Ruim 10 jaar diepgaande kennis van de branche
  • Expertise op het gebied van belangen in de keten (uw bedrijf ten opzichte van merk / leasemaatschappijen / overige ketens), juridische expertise, data en digital expertise
  • Betrouwbaar, gedegen en praktisch advies, zonder lange consultancy trajecten
  • Individueel of via een collectief / vereniging

Onze Data & Digital specialist

Bekijk alle BranchePartners specialisten
BranchePartners

Hoofdveste 32 b
3992 DG Houten
info@branchepartners.nl

Bel ons voor direct contact:
088 804 05 06

Nieuwsbrief
Statuten en Huishoudelijk reglement
BranchePartners op social media