Nieuws en blog

Terug naar het overzicht

Efficiënt communiceren via de Paperclip portal

Met de Paperclip Portal houdt u iedereen aangesloten en biedt u tal van mogelijkheden om efficiënt te communiceren met uw samenwerkingsverband.

Discussiëren met uw collega’s of mededealers over een bepaald onderwerp? Deelnemers uitnodigen voor vergaderingen en (vergader)stukken delen? Nieuwsberichten snel en overzichtelijk uitwisselen? Enquêtes uitrollen?

De Paperclip Portal

Om bovenstaande zaken overzichtelijk en efficiënt te organiseren, zetten wij binnen BranchePartners de Paperclip portal in. Enerzijds gebruiken we de portal als intranet om met onze vaste werknemers te communiceren, anderzijds als extranet om informatie uit te wisselen met onze partners. Middels deze interactieve webportal werken wij samen en wisselen we nieuws uit. Onze gezamenlijke afspraken staan in de kalender, onze documenten staan in gedeelde containers en door middel van het discussiefora wisselen we meningen en visies uit.

Maar ook binnen verenigingen zetten we de Paperclip portal in als intra- en/of extranet. Met behulp van de mogelijkheden die de portal biedt, wordt het dagelijkse proces binnen de verenigingen efficiënt gefaciliteerd. De Paperclip Portal werkt als het collectieve geheugen van de vereniging en als interactief platform voor input en feedback.

Mogelijkheden van de Paperclip portal:

  • Extranet of intranet: handig voor verenigingen en bedrijven
  • Vergaderkalender: meetings en vergaderstukken in één oogopslag op uw scherm, online aan- en afmelden
  • Groepspagina’s: online samenwerken in besloten kring, zonder reiskilometers
  • Communicatie & interactie: nieuwsberichten, discussiefora, enquêtes en polls
  • Project administratie: urenregistratie en rapportage
  • Overige modules: weblog, chat, RSS, vacaturebank, notificaties, social media koppelingen, digitaal opslaan en delen van kennis, koppeling met ledenadministratie

Voorbeeld uit de praktijk:

Voor diverse verenigingen waar wij voor mogen werken is een jaarplanning opgesteld. Deze planning wordt door BranchePartners op de portal van de betreffende vereniging verwerkt en de deelnemers worden op deze wijze eenvoudig en overzichtelijk geïnformeerd over de bijeenkomsten die voor het komende jaar gepland staan.

De deelnemers hebben de mogelijkheid om input te leveren voor de diverse bijeenkomsten en kunnen per bijeenkomst aangeven of zij aanwezig zijn. Maar ook de personen die niet uitgenodigd zijn of niet aanwezig kunnen zijn, kunnen informatie over de bijeenkomst blijven volgen. Kortom, met de Paperclip Portal houdt u iedereen aangesloten en biedt een tal van mogelijkheden om efficiënt te communiceren.

 

Blog - 29 juli 2016, geplaatst door BranchePartners

Onze Paperclip Portal specialisten

Franklin van de Laar
Bekijk alle BranchePartners specialisten
Plaats een reactie
BranchePartners

Hoofdveste 32 b
3992 DG Houten
info@branchepartners.nl

Bel ons voor direct contact:
088 804 05 06

Nieuwsbrief
Lees onze berichten op LinkedIn
BranchePartners op social media