FRONT- & BACKOFFICE ONDERSTEUNING

DIT MAG U VAN ONS VERWACHTEN

DOELGROEP

Verenigingen en samenwerkingsverbanden

DUUR

U kunt tussen de 4 en 40 uur per week front- en backoffice ondersteuning afnemen

RESULTAAT

Totale ontzorging

LOCATIE

BranchePartners, Hoofdveste 32b, Houten, of indien gewenst, op locatie

UW FRONT- EN BACKOFFICE TOTAAL ONTZORGD!

Geef uw samenwerkingsverband een gezicht

Bij een samenwerkingsverband moet u natuurlijk ook alle correspondentie en de administratieve zaken op orde hebben. Daarnaast is niet ieder samenwerkingsverband gevestigd op een locatie, waardoor vereniging gerelateerde post en telefoon vaak op een persoonlijk adres binnenkomen.

Om u te verlichten bij deze zaken, bieden we u een totaal ontzorgingspakket. Waarom u ook die werkzaamheden aan ons uitbesteedt? Omdat wij thuis zijn in uw branche. Omdat we al op een andere manier kennis hebben gemaakt met uw samenwerkingsverband en weten van het reilen en zeilen.

Frontoffice_MM2

ONTMOET DE PROFESSIONEEL ONDERSTEUNERS




Esther van de Laar




Mieneke Agterberg




Mariska de Klaver




Myrèse Manshanden




Annemarie Wijnen

Plan een vrijblijvend
oriëntatie gesprek

DAAROM DE FRONT- & BACKOFFICE ONDERSTEUNING
VAN BRANCHEPARTNERS

Kantoor bij ons

Met de inzet van BranchePartners heeft u één centraal (contact)punt voor uw samenwerkingsverband.

Goed geregelde administratie

U heeft geen omkijken meer naar uw leden- en/of financiële administratie - dat is in goede handen bij BranchePartners.

Professioneel team

Achter u staat een betrokken en betrouwbaar team van professionals.

Goede bezetting

Het kantoor van BranchePartners is maandag t/m vrijdag geopend van 8:30 tot 17:30 uur - dus goed bereikbaar.

DIT ZEGGEN ANDEREN OVER ONS

WETEN WAT WIJ VOOR U KUNNEN BETEKENEN?

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op!