Front- & Backoffice ondersteuning

Geef uw samenwerkingsverband een gezicht

Bent u actief binnen een samenwerkingsverband en kunt u verlichting gebruiken bij uw administratieve en secretariële zaken? Wij bieden een professionele en ervaren front- en backoffice ondersteuning en nemen u graag tijdrovende werkzaamheden uit handen. Van uw leden- tot financiële administratie, van het ontvangen van uw post tot het beantwoorden van uw telefoontjes; wij staan graag voor u klaar.

  • Laat u niet afleiden van uw focus
  • Totale ontzorging

Deel deze oplossing

Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on email
Share on facebook
Share on twitter

DOELGROEP

Verenigingen en samenwerkingsverbanden

DUUR

U kunt tussen de 4 en 40 uur per week front- en backoffice ondersteuning afnemen

RESULTAAT

Totale ontzorging

LOCATIE

BranchePartners, Hoofdveste 32b, Houten, of indien gewenst, op locatie

Er staat een heel team professionals voor u klaar zodat u zich kunt richten op het bereiken van uw doelstellingen.

Waarom front- & backoffice ondersteuning van BranchePartners?

Uw front- en backoffice totaal ontzorgd!

Bij een samenwerkingsverband moet u natuurlijk ook alle correspondentie en de administratieve zaken op orde hebben. Daarnaast is niet ieder samenwerkingsverband gevestigd op een locatie, waardoor vereniging gerelateerde post en telefoon vaak op een persoonlijk adres binnenkomen.

Om u te verlichten bij deze zaken, bieden we u een totaal ontzorgingspakket. Waarom u ook die werkzaamheden aan ons uitbesteedt? Omdat wij thuis zijn in uw branche. Omdat we al op een andere manier kennis hebben gemaakt met uw samenwerkingsverband en weten van het reilen en zeilen.

Waarom kiezen voor de front- en backoffice ondersteuning van BranchePartners?

"Ons kantoor in Houten is het kantoor van meerdere samenwerkingsverbanden!"

Kantoor bij ons

Met de inzet van BranchePartners heeft u één centraal (contact)punt voor uw samenwerkingsverband.

Goed geregelde administratie

U heeft geen omkijken meer naar uw leden- en/of financiële administratie - dat is in goede handen bij BranchePartners.

Professioneel team

Achter u staat een betrokken en betrouwbaar team van professionals.

Goede bezetting

Het kantoor van BranchePartners is maandag t/m vrijdag geopend van 8:30 tot 17:30 uur - dus goed bereikbaar.

Esther van de Laar

Mieneke Agterberg

Annemarie Wijnen

Myrèse Manshanden

Ontmoet onze

PROFESSIONEEL ONDERSTEUNERS

Wij staan graag voor u klaar, dus neem contact op voor een vrijblijvend gesprek

Testimonials

Dit zeggen anderen over ons

"Met BranchePartners is het altijd fijn zaken doen. Inmiddels ruim 10 jaar werkt de Mazda Dealers Ondernemers Vereniging samen met BranchePartners en dit naar volle tevredenheid. Zeer accuraat en met enthousiaste medewerkers. Niets is te veel als je wat vraagt aan het secretariaat en het totaal ontzorgen van o.a. de voorkomende vergaderingen is aan BranchePartners toe vertrouwd."
Jan Baak
Voorzitter Mazda Dealers Ondernemers Vereniging
"Ben verheugd dat wij nu een echte thuisbasis hebben gevonden. Bij BranchePartners in Houten kunnen we prettig vergaderen en is ons secretariaat stand by."
Margreth Verhulst
Directeur Vereniging van Registrars
“Ons secretariaat bij BranchePartners fungeert als spin in het web. Representatieve medewerkers van BranchePartners en slimme tools zorgen ervoor dat we goed geïnformeerd zijn, snel schakelen en de continuïteit van onze vereniging gewaarborgd is."
Piet de Roos
Piet de Roos
Voorzitter Nissan Dealer Vereniging Nederland

Toegankelijk en doeltreffend

Bekijk ons aanbod

eerstehulp

Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte de laatste inzichten en oplossingen

Vul hier uw e-mailadres in

Schuiven naar boven

Bedankt voor uw aanmelding!

U ontvangt vanaf nu onze nieuwsbrieven.