Klantenbinding via uw DMS

  • Home
  • Klantenbinding via uw DMS
Samen bouwen DMS

Een goed Dealer Management Systeem (DMS) geeft u als ondernemer echt het stuur in handen naar omzetverhoging en kostenverlaging. Moderne DMS’en zijn behulpzaam bij het pro-actief klantcontact. Het op het juiste moment inspelen op de behoeften maakt u kansrijker en geeft uw klant een beter gevoel.

Uw klantcontact goed geregeld

Succesvolle autobedrijven hebben een goed georganiseerd DMS voor het ondersteunen en verbeteren van hun bedrijfs- en werkprocessen. Uitermate belangrijk natuurlijk, maar vergeet ook niet uw klanten en prospects centraal te stellen. Door uw data ‘schoon’ te houden en te verrijken, kunt u klanten pro-actief benaderen en op maat service bieden, nog voordat ze op zoek zijn naar een nieuwe auto of een onderhoudsbeurt.

Ideale DMS?

Het ideale DMS bestaat niet. Het selecteren van een DMS is altijd maatwerk waarbij de belangen van alle belangrijke stakeholders afgewogen moeten worden. Ook de (on)mogelijkheden om te koppelen met effectieve externe klantcontact applicaties zijn belangrijke aandachtspunten.

De keuze en invoering van een (nieuw) DMS is geen sinecure en kan een grote impact hebben op uw organisatie. Tegelijkertijd is het een lange termijn investering waar u al snel de vruchten van kan plukken.

Naar onze nieuwsbrief >>

Hulp nodig bij de keuze van uw Dealer Management Systeem?

BranchePartners

Hoofdveste 32 b
3992 DG Houten
info@branchepartners.nl

Bel ons voor direct contact:
088 804 05 06

Nieuwsbrief
Statuten en Huishoudelijk reglement
BranchePartners op social media