LEDENADMINISTRATIE

DIT MAG U VAN ONS VERWACHTEN

DOELGROEP

Verenigingen en samenwerkingsverbanden

DUUR

Doorlopende dienstverlening. Via abonnement of nacalculatie.

RESULTAAT

Totale ontzorging

LOCATIE

BranchePartners, Hoofdveste 32b, Houten

DE LEDENADMINISTRATIE VOLLEDIG OP ORDE

Laat u niet afleiden van uw focus - totale ontzorging

Bij een samenwerkingsverband moet u natuurlijk ook alle  administratieve zaken op orde hebben. Daarbij is het prettig om dat te doen met mensen die uw branche en uw leden kennen. Die weten waar het over gaat. 

Om u te verlichten bij deze zaken, bieden we u een totaal ontzorgingspakket. Waarom u ook die werkzaamheden aan ons uitbesteedt? Omdat wij thuis zijn in zowel uw branche en in de wereld van verenigingen. Graag nemen wij uw administratieve uitdaging op efficiënte manier uit handen. Weer een zorg minder!

Frontoffice_MM2

ONTMOET DE PROFESSIONEEL ONDERSTEUNERS




Esther van de Laar




Mieneke Agterberg




Myrèse Manshanden




Annemarie Wijnen




Mariska de Klaver

Plan een vrijblijvend
oriëntatie gesprek

DAAROM DE LEDENADMINISTRATIE
VAN BRANCHEPARTNERS

Kantoor bij ons

Met de inzet van BranchePartners heeft u één centraal (contact)punt voor uw samenwerkingsverband.

Goed geregelde administratie

U heeft geen omkijken meer naar uw leden- en/of financiële administratie - dat is in goede handen bij BranchePartners.

Professioneel team

Achter u staat een betrokken en betrouwbaar team van professionals.

Goede bezetting

Het kantoor van BranchePartners is maandag t/m vrijdag geopend van 8:30 tot 17:30 uur - dus goed bereikbaar.

DIT ZEGGEN ANDEREN OVER ONS

WETEN WAT WIJ VOOR U KUNNEN BETEKENEN?

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op!