MANAGEMENT SAMENWERKINGSVERBAND

DIT MAG U VAN ONS VERWACHTEN

DOELGROEP

Nederlandse en Europese samenwerkingsverbanden van dealers en/of franchisenemers

DUUR

24/7 pro actieve ontzorging

RESULTAAT

Uw samenwerkingsverband komt zowel offline als online optimaal tot zijn recht

LOCATIE

Onze locatie in Houten als thuisbasis van uw samenwerkingsverband én op uw verzoek daar waar het overleg is

VERGROOT DE IMPACT VAN UW COLLECTIEVE BELANGENBEHARTIGING

Met professionals in staat zijn om vanuit een intern goed georganiseerde basis in een inhoudelijk goed overleg met uw merk- en/of franchisegever optimaal op de kansen in de markt in te spelen.

Zet professionals in om het management van uw samenwerkingsverband te ‘runnen’ en te allen tijde goed beslagen ten ijs te komen. Laat uw samenwerkingsverband zowel offline als online optimaal tot zijn recht komen. Zowel in de vorm van onderlinge kennisdeling en samenwerking als in de verbinding met uw merk- en/of franchisegever.

Mgt vereniging_500x580

DAAROM HET MANAGEMENT SAMENWERKINGSVERBAND
VAN BRANCHEPARTNERS

Professionals met branche kennis

Door jarenlange ervaring in het bedienen van dealer- en franchiseverbanden weten wij veel toegevoegde waarde te bieden, zowel voor de onderlinge samenwerking als in het overleg met uw merk- en/of franchisegever.

Per direct inzetbaar

Door onze kennis en ervaring kunnen we direct starten met de kern van de zaak en kunnen we de nodige tijd besparen.

Uw thuisbasis met een team van specialisten

Wij bieden u echt een thuisbasis met niet alleen een vast aanspreekpunt, maar er staat in feite een heel team specialisten u ter beschikking en dat is wel zo prettig.

Kennis

Wij blijven investeren in onze kennis, zodat we u op de belangrijkste actuele thema's kunnen blijven bedienen.

DIT ZEGGEN ANDEREN OVER ONS

WETEN WAT WIJ VOOR U KUNNEN BETEKENEN?

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op!

Waaruit bestaat het management van het samenwerkingsverband via BranchePartners?

Bij BranchePartners bieden wij modules om uw verenigingsbehoeften op maat in te vullen

Kies zelf maar welke ondersteuning en/of ontzorging het beste bij uw situatie past

  • Ledencommunicatie
  • Communicatie en interactie met de leden via extranet

  • Backoffice
  • Ledenadministratie
  • Financiële administratie
  • Contributie inning
  • Automatische incasso

  • Plannen van vergaderingen
  • Organisatie en hosten van vergaderingen en leden events
  • Frontoffice (telefoon, mail, etc.)

  • Interim voorzitter
  • Onafhankelijk secretaris
  • Externe schriftelijke correspondentie

  • Onderzoek
  • Begeleiding bij strategiebepaling
  • Specialistische coaching, advisering en
    ontzorging

  • Contractbeoordelingen en -onderhandelingen
  • AVG/GDPR proof werken
  • Wet- en regelgeving duiden en werkbaar maken

Schuiven naar boven