Maak kennis met

Mark van den Eijnden

Consultant Data & Digital

Mark van den Eijnden
Wat doe je bij BranchePartners?

BranchePartners kreeg een toenemende vraag vanuit dealerbedrijven naar collectief en individueel advies betreffende Data & Digital vraagstukken. Denk hierbij aan vraagstukken zoals: Past mijn huidige DMS nog wel in mijn toekomstbeeld? Hoe kan ik mijn online aanwezigheid verbeteren? Mijn merk heeft allerlei goede initiatieven, maar wat betekent dit voor mij? Hoe kan ik vanuit alle data die aanwezig is in mijn bedrijf de juiste acties halen? Etc.

Wat kunnen klanten van je verwachten?

Gedegen en concrete hulp gebaseerd op hun visie en een beetje mijn visie.

Wat is je drijfveer?

Cliché, maar blije mensen. In alles wat we doen zijn we ook mensen en als iedereen blij is, betekent dit dat het goed is.

Hoe zie je de toekomst binnen je vakgebied?

Data & Digital is de toekomst van het dealerbedrijf. De slag om de data is binnen de branche in volle gang. Connected Vehicles en Customers zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden in de toekomst. Daarnaast is de kans groot dat er in de nabije toekomst nieuwe toetreders komen, zoals ook in andere branches al is gebeurd. De klant vindt nu nog zijn weg naar het dealerbedrijf; dus zorg ervoor dat deze weg naar u toe aantrekkelijk, gemakkelijk en verrassend is. Samenwerken en het kiezen van de juiste partners is daarin de sleutel. Ik geloof in het zogenaamde platform denken, zie de dataverzameling los van de optimale touchpoints met de klant maar zorg wel voor het overzicht in rapportages. Ook Connected Systems en dus Connected Reporting is essentieel voor het moderne dealerbedrijf.

Wat is je achtergrond?

Stiekem toch al weer zo’n 20 jaar ervaring binnen de automotive. Bij de importeurs van Renault en Mercedes-Benz ben ik verantwoordelijk geweest voor de optimalisatie van de dealersystemen en de laatste 4 jaar ben ik bij RDC verantwoordelijk geweest voor enkele systemen. Alhoewel ik vrijwel altijd werkzaam ben geweest in een rol die IT georiënteerd is, is mijn achtergrond Marketing en zie ik IT als een steeds belangrijk middel om je doelstellingen te behalen.

Wat was je eerste bijbaantje?

Dat was in mijn ouderlijk dorp bij de SPAR waar ik elke dinsdag en donderdag de koelvitrine mocht bijvullen en uiteraard het bekende spiegelen hiervan.

Waar zou je morgen wakker willen worden?

Daar waar mijn gezin is!

Kennis

HEAO - Commerciële Economie

Vaardigheden

'Out of the box' denken
Organisatiesensitiviteit
Samenbindend

Portfolio

Mark van den Eijnden

Testimonial

Dit zegt een ander over Mark

Mark heeft de MDOV ondersteund met het projectmanagement rond het centraal opzetten van de nieuwe websites voor alle Mazda dealers in Nederland. Een aanzienlijk project waarbij de MDOV gebruik heeft gemaakt van de kennis en expertise van BranchePartners, en van Mark in het bijzonder, op vlak van data en digital en het managen van een project. BranchePartners heeft MDOV gefaciliteerd, werk uit handen genomen en daarnaast hebben we kunnen profiteren van het netwerk van Branche Partners om zodoende gezamenlijk het project succesvol tot een einde te hebben gebracht.
Rebecca van Nieuwkerk
Van Nieuwkerk Automotive centre

Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte de laatste inzichten en oplossingen

Vul hier uw e-mailadres in

Schuiven naar boven

Bedankt voor uw aanmelding!

U ontvangt vanaf nu onze nieuwsbrieven.