Front- & backoffice ondersteuning

Ontvangst BP200X200

Een collectieve front- & backoffice geeft uw samenwerkingsverband een gezicht

Bent u actief binnen een samenwerkingsverband en kunt u verlichting gebruiken bij uw administratieve en secretariële zaken? Wij bieden een professioneel en ervaren front- en backoffice en nemen u graag tijdrovende werkzaamheden uit handen. Van uw leden- tot financiële administratie, van het ontvangen van uw post tot het beantwoorden van telefoontjes: wij staan graag voor u klaar.

Laat u niet afleiden van uw focus – Totale ontzorging

Bij een samenwerkingsverband moet u natuurlijk ook alle correspondentie en de administratieve zaken op orde hebben. Daarnaast is niet ieder samenwerkingsverband gevestigd op een locatie, waardoor vereniging gerelateerde post en telefoon vaak op een persoonlijk adres binnenkomen.

Om u te verlichten bij deze zaken, bieden we u een totaal ontzorgingspakket. Waarom u ook die werkzaamheden aan ons uitbesteedt? Omdat wij thuis zijn in uw branche. Omdat we al op een andere manier kennis hebben gemaakt met uw samenwerkingsverband en weten van het reilen en zeilen.

Met de inzet van BranchePartners weet u zeker dat:

  • U één centraal (contact) punt heeft voor uw samenwerkingsverband
  • U geen omkijken meer heeft naar uw administratie
  • U een betrokken en betrouwbaar team van professionals achter u heeft staan

Wij zijn graag het centraal aanspreek- en coördinatiepunt voor uw vereniging of samenwerkingsverband.

Ook uw samenwerkingsverband versterken met een front- & backoffice?

Wij staan voor u klaar

Ontvangst BP200X200

Bekijk alle BranchePartners specialisten
BranchePartners

Hoofdveste 32 b
3992 DG Houten
info@branchepartners.nl

Bel ons voor direct contact:
088 804 05 06

Nieuwsbrief
Lees onze berichten op LinkedIn
BranchePartners op social media