Service Level Agreement (SLA)

Door heldere en transparante vastlegging van afspraken legt u de basis voor een optimale samenwerking tussen u en uw klant/leverancier

Een Service Level Agreement geeft direct inzicht in gemaakte afspraken. En voorkomt dat er onduidelijkheid kan ontstaan omtrent gemaakt afspraken. Hierdoor verbetert de relatie tussen u en uw klant of leverancier. Een SLA is specifiek afgestemd op uw situatie en geeft zowel u als uw klant of leverancier zekerheid.

Deel deze oplossing

Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on email
Share on facebook
Share on twitter

DOELGROEP

Directeur-eigenaren, directie & management

DUUR

Afhankelijk van de situatie

RESULTAAT

Heldere en transparante vastlegging van de gemaakte afspraken

LOCATIE

BranchePartners komt bij u langs

Wij hebben een goede vertrouwensband met onze leverancier, maar om problemen te voorkomen hebben we onze afspraken vastgelegd in een SLA. Helder en transparant voor alle partijen.

Wat is een Service Level Agreement?

Eenvoudig gezegd is een SLA een overeenkomst waarin afspraken tussen aanbieder en afnemer van een dienst of product zijn vastgelegd.

De SLA is geen standaardovereenkomst, maar wordt opgesteld naar uw specifieke behoeften en situatie. BranchePartners heeft jarenlange ervaring in het opstellen van SLA’s. Het is belangrijk de gemaakte afspraken helder en transparant op papier te zetten, waarbij beide partijen zich kunnen vinden in de overeenkomst. 

  • Telefonische intake
    Om uw behoefte te peilen
  • Afspraak op locatie
    Om de specifieke behoeften in kaart te brengen
  • Uitwerken concept SLA
    Uw specifieke wensen worden uitgewerkt in een concept SLA
  • Overleg met uw klant / leverancier
    De concept SLA bespreken we met uw klant / leverancier
  • Definitieve SLA
    Vastlegging van de definitieve Service Level Agreement
  • Opvolging / evaluatie
    Wij blijven in contact over de opvolging / evaluatie van de naleving van de SLA

De modules van een Service Level Agreement

SLA modules

BranchePartners biedt verschillende modules aan. Hiermee kunt u een keuze maken welke ondersteuning en/of ontzorging het beste bij uw situatie past:

Beoordeling SLA

Heeft u een lopende SLA die u graag een keer beoordeeld zou willen hebben? De specialisten van BranchePartners kijken graag met u mee en zullen uw SLA beoordelen en eventuele aanbevelingen doen.

Opstellen van SLA

U kunt er ook voor kiezen de specialisten van BranchePartners te vragen u te ondersteunen bij het opstellen van de SLA, indien gewenst inclusief KPI's.

Jaarlijkse review

De specialisten van BranchePartners reviewen jaarlijks uw SLA's en adviseren u over de mogelijke aanpassingen.

Waarom kiezen voor een SLA opgesteld door BranchePartners?

"Het opstellen van een Service Level Agreement is maatwerk, rekening houdend met uw belang, maar ook het belang van uw klant/leverancier. Samen bent u sterker!"

Specialist op SLA gebied

De specialisten van BranchePartners hebben jarenlange ervaring op het gebied van SLA vastlegging en onderhandeling.

Wij kennen uw branche

Wij kennen uw branche als geen ander, waardoor we niet voor verrassingen komen te staan.

Gericht op praktijkoplossingen

Theorie en praktijk gaan niet altijd hand in hand, onze specialisten weten op welke wijze hieraan de beste invulling te geven is.

Oog voor onderliggende processen

Gemaakte afspraken hebben een impact op de organisatie. Wij houden in de gaten of deze bijdragen aan de efficiency in de operatie.

Corné Biemans

Ramon van Ekeren

Ontmoet onze

SLA SPECIALISTEN

Wij komen graag met u in contact om uw behoeften te peilen

Testimonials

Dit zeggen anderen over ons

"Corné is een vakman en kent zijn business gekoppeld aan integriteit en innerlijke kracht. Hij is de verbindende schakel in de Dealervereniging en treedt daarin op als onafhankelijk secretaris en belangenbehartiger met een “neus” voor SLA’s. Kortom, een persoon waar je op kunt bouwen en waar ik graag mee samenwerk."
Jaap Schoemaker
Directeur After Sales Stern Auto B.V.
"Wij werken naar volle tevredenheid samen met BranchePartners als terzake kundige partner op alle terreinen die onze dynamische business raken."
Robert Hogenbirk
Algemeen Directeur
Hogenbirk Bedrijfswagens BV
"BranchePartners heeft ons geholpen structuur aan te brengen binnen onze vereniging en tevens te helpen met onderhandelingen over nieuwe voorwaarden en condities. Positief verrast over de kennis van die men heeft van de branche."
Hans Knoop
Mazda Dealer Ondernemers Vereniging

Toegankelijk en doeltreffend

Bekijk ons aanbod

eerstehulp

Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte de laatste inzichten en oplossingen

Vul hier uw e-mailadres in

Schuiven naar boven

Bedankt voor uw aanmelding!

U ontvangt vanaf nu onze nieuwsbrieven.