Nieuws en blog

  • Home
  • Nieuws en blog
  • Persbericht: Ramon van Ekeren en Mark van den Eijnden treden toe tot het specialistenteam van BranchePartners
Terug naar het overzicht

Persbericht: Ramon van Ekeren en Mark van den Eijnden treden toe tot het specialistenteam van BranchePartners

Mark van den Eijnden (links) en Ramon van Ekeren (rechts)

Houten, 17 mei 2019 – BranchePartners zet nadrukkelijk stappen voor een verdere doorgroei van haar dienstverlening met de komst van Ramon van Ekeren en Mark van den Eijnden. BranchePartners heeft haar positie weten te veroveren binnen de automotive sector als specialistische dienstverlener richting diverse samenwerkingsverbanden en individuele ondernemingen op een aantal specifieke terreinen en breidt dit nu verder uit.

Ramon van Ekeren

Van Ekeren heeft de overstap gemaakt van Renault Nederland, waar hij als Marketing Manager After Sales actief was. Vanuit zijn kennis en ervaring is hij bezig geweest met het vermarkten van diverse after sales concepten en strategische projecten zoals het centraliseren van magazijnen en het creëren van schadeherstelnetwerken. De perfecte basis om de klanten van BranchePartners nog verder te bedienen bij after sales projecten en bij marketing & communicatie- en organisatie-ontwikkelingsvraagstukken. Franklin van de Laar over de komst van Van Ekeren; “De automotive is meer dan ooit in beweging en de laatste paar jaar is er meer veranderd dan de 50 jaar hiervoor. Wij zien een toenemende behoefte in de branche om te innoveren en organisaties zo efficiënt mogelijk in te richten of samenwerkingen aan te gaan. Automotive retailers willen zich kunnen focussen op de klant en zo min mogelijk bezig zijn met de zaken er omheen. Daarbij willen ze ontzorgd worden door personen die weten waar ze het over hebben. Bovendien zien wij dat automotive retailers ieder voor zich een afweging maken over de gewenste positie/rol naar de toekomst toe en willen daar nu de juiste stappen in zetten. Met de komst van Ramon kunnen wij onze hierop gerichte dienstverlening verder uitbreiden. Kortom, nieuwe bouwstenen bieden om daarmee de business van de retailer te versterken. We hebben veel vertrouwen in Ramon en zien uit naar de samenwerking.”

Mark van den Eijnden

Van den Eijnden is afkomstig van het RDC, waar hij als Productmanager heeft gewerkt en onder andere verantwoordelijk was voor CaRe-Mail en CRM Care. Daarvoor heeft hij zijn sporen verdiend bij Renault Nederland en Mercedes-Benz Nederland met het optimaliseren van dealersystemen. Mark is begin dit jaar toegetreden tot het specialistenteam van BranchePartners op het gebied van ‘Data & Digital’. “Mark heeft door zijn jarenlange ervaring in de automotive branche veel kennis opgedaan over de branche en de veranderingen richting de toekomst. Daarnaast beschikt hij over de kennis van veel verschillende systemen (DMS, CRM , website, etc.). Dat maakt hem de ideale onafhankelijke en objectieve gesprekspartner voor de dealerbedrijven om de vertaalslag op het gebied van Data & Digital te maken.”

Nieuws - 17 mei 2019, geplaatst door BranchePartners
BranchePartners

Hoofdveste 32 b
3992 DG Houten
info@branchepartners.nl

Bel ons voor direct contact:
088 804 05 06

Nieuwsbrief
Statuten en Huishoudelijk reglement
BranchePartners op social media