Vastgoedbeheer

Voor hulp bij schade, onderhoud en nieuw(ver)bouw

Als ondernemer is uw bedrijfspand één van de belangrijkste visitekaartjes van uw onderneming. Het is immers de plek waar u uw producten presenteert aan uw klanten, de productieplek waar omzet gegenereerd wordt en de plek waar u de deals sluit met uw relaties. Daarnaast wilt u ook dat uw werknemers in een veilige en prettige omgeving prestaties kunnen leveren. De kosten voor het aantrekkelijk houden van uw bedrijfspand en het hiermee gepaard gaande onderhoud zijn voor u echter een ongrijpbare factor. U bent immers specialist op uw vakgebied en (vaak) geen bouwkundige. Wij helpen u graag met uw vastgoedbeheer.

Deel deze oplossing

Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on email
Share on facebook
Share on twitter

DOELGROEP

Vastgoed eigenaren, directeur-eigenaren, directie, hoger management

DUUR

In overleg en passend voor elke portemonnee

RESULTAAT

Inzicht in de verschillende mogelijkheden, de juiste beslissingen genomen en een uitgestippelde uitvoer

LOCATIE

Bij u op kantoor en via digitale afspraken

Vastgoed moet in goede conditie blijven, maar u wilt wel een reële prijs betalen om dit te kunnen onderhouden.

Onze aanpak bij de begeleiding van uw vastgoedbeheer

  • Telefonische intake
    Door te luisteren naar uw wensen, bepalen wij samen met u wat écht nodig is aan uw bedrijfspand, in plaats van dat de aannemer (met meerdere belangen) dat voor u doet.
  • Uitwerken van de mogelijkheden
    Op basis van het de door u gegeven informatie werken wij de mogelijkheden voor u uit.
  • Advies
    Op basis van de uitwerking beoordelen wij de situatie en kijken we hoe uw belangen op een kwalitatief en kostvriendelijke manier kunnen worden uitgevoerd. Daarbij kunnen wij u adviseren op welke wijze de oplossing het beste in te richten is en het proces tot en met oplevering te bewaken.
  • Telefonisch eindgesprek
    Om de vragen die u nog heeft te beantwoorden
  • OPTIONEEL:
    Verdere dienstverlening voor de uitvoering van uw vastgoedbeheer
    BranchePartners kan u helpen wij de uitvoering en inregeling van uw vastgoedbeheer.

Welke aspecten worden belicht bij het vastgoedbeheer van BranchePartners?

VASTGOED Beheer

Vastgoed moet in goede conditie blijven, maar u wilt wel een reële prijs betalen om dit te kunnen onderhouden. Daarnaast is uw bedrijfspand een productplek waarin vele professionals aan het werk zijn en zij gasten ontvangen. Een ongeluk zit daarbij vaak in een klein hoekje. In geval van schade wilt u ontzorgd worden en weten of wat u moet doen richting uw verzekering. Vaak zijn dit ook momenten om na te denken over aanpassingen of verbouwing aan uw pand. In die gevallen zoekt u een onafhankelijke sparringspartner en vraagbaak waarmee de juiste beslissingen en uitvoer kan worden uitgestippeld. BranchePartners ontzorgt u bij het beheer van uw vastgoed op de volgende vlakken:

  • Planning van welke werkzaamheden op welke moment aan of in uw bedrijfspand dienen te geschieden
  • Creëren van overzicht wanneer aan welke wet- en regelgeving te voldoen
  • Betrouwbaar en onafhankelijk advies van werkzaamheden die écht nodig zijn om te laten uitvoeren (in plaats van te werken met algemene voorschriften)
  • Eventuele leveranciersselecties voor het uitvoeren van de werkzaamheden

  • Afwikkeling schadeproces voor schades zoals; aanrijd-, inbraak-, storm-, brandschade, etc.
  • Gespreksvoering met schade expert
  • Beoordeling of schadeherstel tegen marktconforme prijzen wordt aangeboden
  • Geluk bij een ongeluk advies; kan schadeherstel verzekeringstechnisch bezien de optie bieden om tot (verbouwings)aanpassingen over te gaan

  • Projectontwikkeling & begeleiding
  • Voorkom onnodige kosten achteraf door begeleiding van juiste en complete uitvraag zodat u vooraf weet waar u aan toe bent

Waarom uw vastgoedbeheer door BranchePartners laten doen?

"Laat de kwaliteit van uw dienstverlening ook uitstralen door uw bedrijfspand en zorg voor een representatieve plek richting uw klant en werknemers"

Specialisten met branche kennis

De advisering wordt gedaan door specialisten die niet alleen hun vak beheersen, maar ook als geen ander uw branche kennen.

Direct praktisch toepasbaar

Met ons advies over uw vastgoed weet u direct waar u staat en wat de aandachtspunten zijn.

Breed vastgoedbeheer

Het onderhoud, de verwerking van de schade, ver/nieuwbouw begeleiding, wij regelen het graag voor u zodat u uw handen vrij houdt voor uw primaire business.

Onafhankelijk advies

Onze specialisten zijn onafhankelijk waardoor u een objectief advies krijgt wat specifiek voor uw situatie het beste resultaat oplevert.

Testimonials

Dit zeggen anderen over ons

"Wij werken naar volle tevredenheid samen met BranchePartners als terzake kundige partner op alle terreinen die onze dynamische business raken."
Robert Hogenbirk
Algemeen Directeur
Hogenbirk Bedrijfswagens BV
“Ons secretariaat bij BranchePartners fungeert als spin in het web. Representatieve medewerkers van BranchePartners en slimme tools zorgen ervoor dat we goed geïnformeerd zijn, snel schakelen en de continuïteit van onze vereniging gewaarborgd is."
Piet de Roos
Piet de Roos
Voorzitter Nissan Dealer Vereniging Nederland
"BranchePartners heeft ons geholpen structuur aan te brengen binnen onze vereniging en tevens te helpen met onderhandelingen over nieuwe voorwaarden en condities. Positief verrast over de kennis van die men heeft van de branche."
Hans Knoop
Mazda Dealer Ondernemers Vereniging

Toegankelijk en doeltreffend

Bekijk ons aanbod

eerstehulp

Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte de laatste inzichten en oplossingen

Vul hier uw e-mailadres in

Schuiven naar boven

Bedankt voor uw aanmelding!

U ontvangt vanaf nu onze nieuwsbrieven.